2015. július 1., szerda

7. Fejezet: A hús

V szemszögéből:

Komás fejjel mentem ki a nappaliba. A leggyengébb testrészemet vakargattam. Ezt a fantáziára hagyom, hogy mit.
- Jó reggelt. - köszöntem. - Nincs is itt senki? - kezdtem magamba beszélni.
Hol vannak az emberek? Jin ilyenkor már fent szokott lenni és kaját szokott csinálni. Hol van? Remélem nem alszik! Már elmúlt fél! Ma is elaludtam...
- Szia V. - köszönt Suga és a vállamra tette a kezét.
- Szia. Hol van Jin? - fordultam felé.
Már rajta volt az egyenruhája. Nagyon dögösen néz ki benne. Nem kellene ezt a szót használnom... Tavaszi szünetben kicsit részegek lettünk és elcsattant egy csók, majd még egy köztünk. Ha Jin nincs akkor lehet, hogy lefeküdtünk volna.
- Elment. - ugrott át a kanapén és leült.
- Elment?! - mentem utána. - Hova? Mindig együtt megyünk suliba!
- Most elment MinJungért. Nem értem mi baja. - vont vállat. - De csinált kaját. - nézett rám a válla felett.
- MinJungért? Miért? - vontam fel az egyik szemöldököm. Megkerültem a kanapét és leültem Suga mellé.
- Hát. Járnak. Tudod.
- Nem járnak! - ütöttem vállba. - Csak azt tettetik, hogy járnak! MinJung az én barátnőm!
- Nem. Nem a tiéd... - sóhajtott Rap Monster és leült mellénk. - Miért nem keresel egy rámenősebb csajt? Ha talán, ismétlem TALÁN... - nyomta meg a szót. - ... össze jöttök, akkor is kétlem, hogy lefeküdnétek. - kezdett gúnyosan mosolyogni. - MinJung 16 éves. Túl félénk ahhoz, hogy valaki megkúrja.
- Ez igaz TaeHyung... - csóválta meg a fejét YoonGi. - Nem merne még senkivel se lefeküdni.
- Majd meglátjuk! De ha sikerül akkor egy hónapig csodálni fogtok! - emeltem fel aj ujjam.
- Inkább menj öltözni. - nevetett Suga. - Mindjárt itt vannak a többiek.
- Tényleg... - álltam fel. - Sietek. Várjatok meg!
Berohantam a fürdőbe és rendbe hoztam magam. Megmostam az arcom, fogat mostam és megfésültem a hajam. Nagyon jól nézek ki! Vissza rohantam a szobámba és felkaptam az egyenruhát. Megkötöttem a cipőt és a hátamra dobtam a táskám. Kimentem a nappaliba és már ott voltak a többiek.
- Sziasztok. - köszöntem.
- Szia. - köszönt vissza Jimin, JungKook és J-Hope.
- Jin? - kérdezte J-Hope.
- Elment... - ment el a kedvem az egésztől. - Nem mennénk? - indultam az ajtó felé.
- Hogy érted, hogy elment? - indult utánam Jimin. - Mindig együtt megyünk!
- Ugyan ezt mondtam!!! - fordultam vissza. - Elkísérte a barátnőjét! - nyávogtam el. - Szart csináltok a húgyból... - nyitottam ki az ajtót...
- De durci morci valaki! - nevetett Jimin. - Lehetne egy kicsit jobb kedved is!
- Fogd be! - néztem vissza mérgesen.
A fiúk egész úton szórakoztak egymással. Én csak hátul döcögtem zsebre tett kézzel. Elő vettem a kezem és a hajamba túrtam. Egy kis zacskó esett ki a zsebemből. Vissza léptem és leguggoltam. Felvettem. Mit keres a zsebemben egy koton? Felálltam és vissza tettem a zsebembe. Valami nagy baj lehet velem, mert nem emlékszem mikor tettem bele. Siettem, hogy utolérjem a fiúkat. Amint az iskolába értünk az osztályba mentünk. Beléptem a terembe és körbe néztem.
- Mi van V? - tette a vállamra a kezét Jimin. - Nem tudod hol ülsz? - kezdett nevetni.
- Megnyugodhatsz. - mosolyogtam rá. - Egy meleg mellett. - indultam a helyemre.
- Fulladj meg Kim TaeHyung! - ordított mérgesen.
Leültem a helyemre és mellém ült Jimin. Monster és Hopi egy paddal mögöttünk ültek. Még óra előtt Jimin és J-Hope elkezdtek valamiről beszélgetni. Nem igazán figyeltem.
- És szerinted V? - kérdezte Jimin.
- Miről beszélsz? - kérdeztem.
- Sae! SaeJin! - suttogott J-Hope. - Láttad? Az inge első három gombja nincs begombolva! - rá kaptam a fejem és mind a négyen nézni kezdtük. - Amikor előre hajol ki van a melle!
- Nem érdekel... - fordultam előre és a tankönyvemet kezdtem lapozgatni.
Elkezdődött az óra, de semmi nem volt. A vége felé teljesen bealudtam. A tanár sokszor rám szólt, de nem is érdekelte egy idő után. Tudja, hogy Angolból sík hülye vagyok. Csak azért adja meg a kettest, mert titokban belém van esve. Elsőben még felkészítő órákat adott. Nem Angolból...
A következő óra tesi. Lementünk az öltözőbe. Jó messze foglalt helyet tőlünk MinKi és UnHyea. Szerencséjük... JungKook oda jött hozzánk. A két gyökér kimentek az öltözőből. Átöltöztünk és én kimentünk. Láttam, hogy Jin MinJungot ölelgeti. A számra haraptam.
- Nyugi! - karolt át JungKook. - Tudod, hogy csak tettetik!
- Tudom... - makogtam el. - Menjünk a terembe.
A tesi óra végén élni se volt kedvem. Nem értem a tanárt! Miért szereti ennyire nyúzni a fiúkat? Mi is emberek vagyunk! Nem is érdekel. Vége van és kész! Két óra után eljött az ebéd. Rap Monster lelépett Sammal, mi pedig hatan az ebédlőbe mentünk. Leültünk és enni kezdtünk. Nem sokkal később csatlakozott hozzánk MinJung. Beült közém és V közé. Hiányolta NamJoont ezért felvilágosítottuk hol marad. Szegény annyira félénken ült ott köztünk.
- Éhes vagy? - kérdezte Jin MinJungtól.
- Igen, de nem szeretem a húst. - sóhajtott.
Vega! Hogy lehet valaki vegetáriánus?! Akkor is szeretem! Annyira édes! Mondjuk én nem tudnék hús nélkül élni...
- Kóstold meg! - emelt fel egy húst a pálcikával Jin és a szájához emelte. - Én csináltam.
- De vegetáriánus vagyok! - nézett a húsra.
Elkapott a düh amikor Jin MinJung arcára tette a kezét. Egyszerűen képes lettem volna pofon vágni Hyungot! Annyira árg!!! A szájába tette a húst, majd megtörölte MiNi száját.
- Na? - mosolygott Jin. Ő csak kicsit bólintott. - Örülök, hogy ízlik...
- Abba hagynátok? - kérdeztem halkan.
- Bocsi TaeHyung, de ha csak ülünk akkor nem fogják elhinni. - vont vállat Jin.
- Elfogják hinni... - elfordultam tőlük és az étkező ajtaját bámultam. Hülye Jin... Nem is foglalkoztam többet velük. Csak ültem és szép lassan mintha bealudtam volna. Arra kaptam fel a fejem, hogy MinJung feláll és elindul valahova. - Elmegyek... - álltam fel.
- Várj! - szólt utána Jin. - Minden oké?
- Persze. - vissza fordult és elmosolyodott.
Eltűnt és Jin felé fordultam.
- Miért? Miért csinálod ezt? - kérdeztem.
- Istenem... Féltékeny vagy? - nevetett. - Csak színjáték.
- Persze... - álltam fel én is.
- Hova mész? - kérdezte Suga.
- Vécére... - válaszoltam.
Kimentem az étkezőből és az üres folyosón kezdtem menni a vécé felé. Megálltam a fiú vécé előtt és a lányokéhoz fordultam.
- Totál hülye vagyok... - szólaltam meg.

MiNi szemszögéből:

Komásan mentem le a lifttel. Fáradt vagyok. Az este nem aludtam túl sokat. Mindenen járt a fejem. Mi lesz, ha nem hiszik el, hogy járok Jinnel? Akkor bekel bizonyítani egy csókkal?! Ahh... Most már nem azért rettegek, hogy megvernek, mert erősen kétlem, hogy bárki is belém kötne, ha mögöttem áll a suli hét legbefolyásosabb fiúja. Megállt a lift és elindultam kifelé amikor neki mentem valakinek.
- Sajnálom! - néztem fel.
Ahogy felnéztem az előttem álló magas fiúra egyből felismertem.
- Néha járhatnál felemelt fejjel. - mosolygott és felemelte a fejem Jin. - Sokkal szebb az arcod, ha a hajad nem takarja el.
- H-Hogy hogy itt vagy? - indultam el.
- Eljöttem a barátnőm elé. Baj? - ért be és megfogta a kezem.
- Nem baj... - néztem fel rá és elmosolyodtam.
Egészen az iskoláig mentünk. Két év van köztünk, de nagyon jól eltudtunk beszélgetni mindenről. Vicces amikor Jin a barátairól beszél. Bementünk a suliba és mindenki minket nézett. A termünkig kísért, majd elköszönt és bementem a terembe. Leültem Yura mellé és beszélgettünk, majd elkezdődött az óra. A következő óra tesi volt. Átöltöztünk, és kimentünk az öltözőből. Láttam Vt és Jimint. Remélem Sam nem akar megint veszekedni. Nem tudnám kibírni, ha megint nekem esne.
- Azt mondta nekem Sae, hogy reggel látott téged és Jint együtt jönni a suliba kézen fogva. Ez igaz!? - fordított maga felé Yura és a szemembe nézett.
- Igen igaz. - mosolyodtam el.
- Azta! Olyan szerencsés vagy Barbi! - nyávogott. - Rám egy fiú se néz... - törölte le a láthatatlan könnyeit. - Főleg nem egy olyan mint Jin...
- Biztos tetszel valakinek. - fogtam meg a kezét.
- Ki szeretne egy olyan lányt mint én? - nevetett. - Egy kicsit se vagyok nőies. Mellem nincs és inkább nézek ki úgy mint egy vasalódeszka, mint egy lány. - nézett végig magán.
- Ah... - ráztam meg a fejem. - Nem minden az, ha egy lánynak nagy melle van. - suttogtam a fülébe.
- Mondj egy negatív dolgot! - emelte fel a hangját. - Most is úgy néznek téged a felső évesek mintha arra várnának, hogy levedd a pólód.
- Ez is egy negatív dolog! - kezdtem nevetni.
- Te ilyet is tudsz? - lepődött meg Yura. - Eddig sose láttalak nevetni!
- Az utóbbi időben nem voltam olyan hangulatban... - kezdtem a padlót bámulni.
- Látod ezeket?  mutatta meg a csuklója alját. Tele volt vágásokkal. - Azóta nem csinálom mióta a barátnőm vagy. - mosolygott. - Csak miattad nem csinálom már. Eddig sose volt barátnőm. Vagyis ilyen jó mint te sose. - nézett az arcomra.
Megöleltem. Sokkal kedvesebb mint Sunny. Tudom, hogy Yura sose hagyna szarban. Nekem eleget bizonyított az ebédlőben tegnap.
- Tényleg! - néztem rá. - Mit kaptál tegnap? Voltál az igazgatóiban?
- Nem... MinKi semmit nem mondott senkinek. Szégyellte, hogy egy lány behúzott neki. - mosolygott.
- A fasz szégyell ribanc! - nézett Yurára MinKi. - Tudd meg, hogy rossz emberrel kezdtél ki... - állt közém és Yura közé.
- Te is rossz emberrel kezdtél, ha nem hagyod békén a csajom barátnőjét... - hallottam Jin erős hangját mögülem. - Hagyd békén őket...
Megfordultam. Jin és Suga állt ott. Jin mérgesen nézett MinKire aki elhúzott. A "Pasim" elmosolyodott és megrázta a fejét, majd átkarolt. Suga alig bírta ki nevetés nélkül azt amit Jin mond.
- Nem bántott? - kérdezte Jin és Yurára nézett.
- Igen. - bólintott a barátnőm. - Köszönöm. - hajolt meg.
- Igazán nincs mit! - nevetett Jin. - Te is jól vagy? - húzott magához.
- P-Persze... - pirultam el.
- Na mozogjunk Jin! - szólt neki Suga. - Óránk lesz!
- Igaz. - puszilta meg a fejem tetejét. - Majd délben találkozunk. - mentek el Sugával.
Most tuti teljesen kipirultam. Az első fiú aki megpuszilta... a fejem.
- Még nem feküdtetek le? - kérdezte Yura.
- M-Még nem... - dadogtam el. - Egyenlőre csók se volt..
- Nem csókolóztatok!? - suttogott Yura. - Akkor, hogy jártok?
- Megérti, hogy félek még!
Csak nevetett. Becsengettek és bementünk a torna terembe. Egész hamar vége lett a tesiórának. Vissza öltöztünk és jött a következő óra, majd a következő és az ebéd. Yurával lementünk az ebédlőbe. Már ott volt a fél iskola. Sóhajtottam és beljebb mentünk.
- Jinékkel kajálsz? - kérdezte Yura.
- Ha akarod ehetek veled. - mosolyogtam.
- Nem kell. - rázta meg a fejét. - Majd Saeval eszek és a barátnőivel.
- Köszönöm.
Szét váltunk és én Jinékhez vettem az irányt. Amikor oda értem V helyet csinált maga mellett így könnyedén letudtam ülni közé és Jin közé.
- Na? - kérdezte Jimin.
- Mindenki úgy tudja, hogy járunk. - mosolyogtam. - Rap Monster? - kérdeztem.
- Sammal van az egyik szertárban. - válaszolt J-Hope. - Majd jön.
- Mit csinálnak a szertárban? - kérdeztem.
A fiúk hangos nevetésben törtek ki. Én nem értettem a helyzetet. Tényleg nem tudom mit csinálhatnak a takarító szertárban. Pakolnak?
- Komolyan kérdezted? - nézett rám JungKook.
- Igen? - válaszoltam kérdéssel.
- Tudod. Szexelnek. - mosolygott Jin.
- A suliban? Sz-Szexelnek? - dadogtam.
- Igen. - mosolygott V.
- De nem veszélyes? Mármint... - húztam el a szám. - Mindegy...
- Az takarít szertár ajtajai befelé nyílnak. Oda tesznek egy seprűt és senki nem tud, majd bemenni. - válaszolt nekem Suga.
- É-Értem... - néztem a fiúk kajájára.
- Éhes vagy? - kérdezte Jin.
- Igen, de nem szeretem a húst. - sóhajtottam.
- Kóstold meg! - emelt fel egy húst a pálcikával Jin és a számhoz tartotta. - Én csináltam.
- De vegetáriánus vagyok! - néztem a húsra.
Nem mondott semmit, csak a szabad kezével fel emelte a fejem és a hüvelyk ujjával a számra simított. Még közelebb tolta a számhoz a húst. Kinyitottam a szám és bekaptam. Megtörölte a szám a kezével.
- Na? - olyan bájosan mosolygott, hogy nem tudtam mit mondani. Össze rágtam a húst és csak bólogattam vörös fejjel. - Örülök, hogy ízlik...
- Abba hagynátok? - kérdezte halkan V.
Jin csak az asztal felé fordult és folytatta az evést. Nagyot nyeltem. Teljesen zavarban vagyok. Még soha nem csinálta ezt velem senki. Még soha! Megnyaltam a szám és én is az asztal felé fordultam.
- Bocsi TaeHyung, de ha csak ülünk akkor nem fogják elhinni. - vont vállat Jin.
- Elfogják hinni... - fordult el V és az asztalra támaszkodott.
Pár perccel később megérkezett Monster is. Dühösen ült le közénk.
- Valami baj van? - kérdezte J-Hope.
- Igen. - válaszolt NamJoon. - Sam kidobott! - csapott az asztalra.
- Mi? - kérdezte Jin. - Miért?
- Mert Sam szerint túl hamar elmegyek... - motyogta el.
Az asztalba rúgtam. Talán mégis Yurával kellett volna ennem. Ez nekem túl sok...
- Túl hamar? - nevetett Suga. - Nekem is ki kellene próbálnom Samet... - nézett a három asztallal távolabb ülő vörös hajú lányra.
- Elmegyek... - álltam fel.
- Várj! - szólt utánam Jin. - Minden oké?
- Persze. - fordultam vissza és elmosolyodtam.
A lányvécébe mentem és arcot mostam. A fiúk mindig a szexről beszélnek? Nem bosszantó? Mármint a lányok is ennyit beszélnek róla? Ah... A csap alját néztem amikor nyílt az ajtó. Oda kaptam a fejem és V lépett be rajta.
- Ez a lány vécé. - mondtam, de nem érdekelte.
Vállat vont és bezárta az ajtót. Hozzám lépett és megcsókolt. Nem tudtam mit kellene tennem. Csak álltam kikerekedett szemekkel. A derekamra tette a kezét és erőszakosan kezdett csókolni. Felemelt és a csap melletti asztalra tett. Szét nyitotta a lábam és közé állt, hogy ne tudjam össze zárni.Egy darabig csókolt, majd elhajolt tőlem és a szemembe nézett. Hevesen vette a levegőt. A szeme éppen, hogy nyitva volt, de engem nézett. Megnyalta a száját és megint megakart csókolni.
- Hagyd abba! - toltam el magamtól.
- Mond, hogy nem élvezted! - lépett vissza hozzám.
- Nem élveztem! Borzalmas volt! - zártam össze a lábam. - Nem szeretem az olyan fiúkat akik ennyire nyomulnak!
- Egyáltalán nem nyomultam! Ha nyomultam volna akkor már orgazmusod lenne! - túrt bele a hajába.
- Utállak! - ugrottam le az asztalról. - Az amit te szerelemnek hívsz semmi! Gusztustalan kúró gép vagy!
- Tényleg így gondolod? - lépett hozzám közelebb. - Ha az lennék már az első nap felcsináltalak volna! Nem tettem! - lépett hátrébb. - Nem értem hozzád amikor nem voltál magadnál pedig csak a melltartó volt rajtad! El se tudod képzelni mennyire megfognám a melleidet! - a szájára csapott a kezével.
- F-Felejtsd el! - tettem a mellemhez a kezem. - Egyáltalán, hogy jutott eszedbe megcsókolni?
- Nem hagyhattam, hogy Jiné legyen az első csókod... Csak egy csókot akartam, de nem bírtam ki... Bocs.
- Ha nem tudlak ellökni magamtól akkor megerőszakolsz...? - motyogtam lehajtott fejjel.
- Soha! Soha nem tudnám bántani azt akit szeretek...
Rá kaptam a fejem. Komolyan mondta? Csak meredtem rá. Meg sem tudtam szólalni. Egyszerűen nem jött szó a számba. Mintha valami megakadt volna a torkomban. Azt mondta szeret?! Remélem csak rosszul hallottam.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó......mikor jön a kövi rész? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett! Még nem kezdtem el, de sietek vele :D

      Törlés
  2. Gyorsan folytasd, de ne kapkod el a sztorit...és gyorsan gyorsan.
    ^^

    VálaszTörlés