2015. június 14., vasárnap

4. Fejezet: Drog és pia

MiNi szemszögéből:

Péntek este van. Ma kellene abba a diszkóba mennem Vvel, de nem akarok menni. Szerintem GD el se engedne. Nem kérdeztem meg tőle, de tudom. Inkább a fiúkkal töltöm a péntek estét.
- És mit csinálsz ma este MiNi? - tette fel a költői kérdést TaeYang.
- Nem tudom... Elhívtak buliba, de nem akarok menni. - szórakoztam a zöldborsóval.
- Miért? - nézett rám Seungri. - Egy kicsit kikapcsolódhatnál. - mosolygott.
- De randira hívtak... - motyogtam.
- R-Randira?! - tette le a villáját JiYong. - Mégis ki? Hogy hívják? Hány éves?
- Az iskolából az egyik másodikos srác. Kim TaeHyung. Érdekes fiú és a barátai is...
- Másodikos? - nézett nagyot T.O.P.
- Mi a baj velük? - kérdeztem.
- Biztos nem te vagy az első lány akit elhív. Vigyázz a felsősökkel. Főleg abban a suliban. - figyelmeztetett T.O.P.
- Nyugi... Már tudom. - álltam fel az asztaltól.
- MiNi... - motyogott G-Dragon. - Ha szeretnél nyugodtan menj el. - mosolygott rám.
Elmosolyodtam és a szobámba mentem. Elő kerestem azt a papírt és megnéztem a címet. Nincs is messze. Két sarokra innen. Mekkora az esélye annak, hogy beengednek? Bedugtam a hajvasalót, majd kerestem egy szűk farmert és egy fekete pólót. Felöltöztem és megkerestem a fekete Converse cipőm. Felvettem és megkötöttem, majd elkezdtem a hajam vasalni. Egyenesre vasaltam, majd kikapcsoltam és átfésültem a hajam. Kihúztam a szemem és egy kis szempilla spirált is fel tettem. Egy kis szájfényt is, a zsebembe tettem a telefonom és a papírt amint a cím van, majd elindultam. Hamar oda értem. Nagy sor volt. Beálltam és vártam. Amint én következtem vártam, hogy elkérje a biztonsági őr elkérje a személyim, de nem tette. Végig mért és beengedett. Fura... Besétáltam és meghallottam a zenét. Csak úgy bömbölt. A folyosón teljesen sötét volt. Semmit se láttam. Amint kicsit beljebb értem észre vettem, hogy két fiú megy előttem. Csak találjam meg Vt. Amikor megálltak az elől menő fiú megfordult és rám nézett.
A másik is hátra fordult és fel ismertem őket. V és JungKook. Egész hamar ment. TaeHyung elkezdett mosolyogni, majd teljesen felém fordult.
- Azt hittem nem jössz el. - indult el.
- Nem akartam otthon maradni.
Bementünk a diszkó közepére. Kék és lila fények, füst ül az egész helységben. Biztos, hogy nem füst gép... Balra néztem és észre vettem MinKit és a barátait akik a sulinál voltak. Nagyot nyeltem amikor rám néztek. Közelebb léptem Vhez és megfogtam a csuklóját. Megállt és rám nézett.
- Valami baj van? - nézett le rám.
- Cs-Csak itt van MinKi is... - motyogtam és még mindig őket néztem.
- A rohadékok... - komolyodott el az arca. - Nyugi... Vigyázok rád... - fogta meg a kezem.
Kipirultam. Még egy fiú se mondta, hogy vigyázz rám. Na jó G-Dragon mondta, de az teljesen más. Ő a bátyám, viszont TaeHyung... Nem is ismerem... De örülök, hogy azt mondta...
Tovább mentünk. Átvergődtünk a tömegen és egy pillanatra se engedte el a kezem. Sőt. Sokkal szorosabban fogta, de nem annyira, hogy fájjon. Egy sarok asztalhoz mentünk. Már JungKook helyet foglalt Jimin mellett. Tényleg itt vannak a többiek.
- Rap Monster. - engedte el a kezem V és a székhez vezetett.
- Mi az?
Leültem Jimin mellé. Az asztalra néztem. Nagyon sok pia van itt. Sör és még sok olyan aminek nem tudom a nevét. Van pár üveg kóla és ezzel ki is fújt. Az asztal közepén egy hamutálca volt. Teljesen üres. Szóval egyikük se cigizik.
- Itt vannak WooJinék... - ült le mellém.
- Észre vettek titeket? - kérdezte Monster.
- Igen. - válaszolt JungKook. - De ők hamarabb észre vették MinJungot.
- Ha lehet ne kötekedjetek velük... - sóhajtott Rap Monster.
- De ha ide jönnek és pofáznak arcon köpöm őket! - csapott az asztalra Jimin.
- Csak nyugodtan. - vont vállat Monster.
Csendben ültem és az ölembe bámultam. Nem tudok senkivel se beszélgetni. Nincs közös témánk.
- Mikorra kell haza menned? - nézett rám V.
- Nem tudom... - ráztam meg a fejem. - Nem mondta a bátyám.
- A bátyáddal élsz? - nézett rám Suga.
- És pár barátjával. - néztem rá.
- Ohh... - nyúlt a poharáért Suga. - J-Hope keresünk pár lányt? - nézett a jobb oldalán ülő fiúra.
- Ja. - mászott ki az előbb említett.
- Én is megyek! - ugrott ki mellőlem Jimin.
Öten maradtunk. V a hátam mögé tette a karját és elkezdte iszogatni a sörét. Kicsit messzebb ültem tőle. Nem szeretem az alkoholos italok illatát.
- Baj? - emelte el a szájától. Csak bólintottam. - Sajnálom. - letette a poharat és az egyik kólás üvegért nyúlt. Kibontotta és mi előtt elkezdett volna inni nekem nyújtotta. - Kérsz?
- Csak sima kóla? - vettem ki a kezéből.
- Megnyugodhatsz. - mosolygott. - Nem akarlak leitatni.
Elvettem a kezéből és bele ittam, majd vissza adtam TaeHyungnak. Ültem és hallgattam a zenét. Rap Monster és Jin elmentek és hárman maradtunk.
- Te és Jimin féltestvérek vagytok. Igaz? - néztem JungKookra.
- Pontosan. - mosolygott. - És a te bátyád hány éves?
- 26. - mosolyogtam.
- Tíz évvel idősebb? - tette le az asztalra a poharat. - Nem semmi.
- Sziasztok. - támaszkodott az asztalra MinKi. - Nem gondoltam, hogy itt látlak MiNi. - mosolygott.
- Fordulj meg és húzz el! - vette le a kezét a háttámláról V.
- Nem hozzád jöttem... - nézett rá. - MiNi van kedved táncolni velem?
- Mit nem értesz abból, hogy nem akarja látni az arcod? - kérdezte JungKook.
- Nem mesélte, hogy élvezte? - nevetett MinKi. - Amint a nyakához értem sóhajtozott és nyögdécselt.
- E-Ez nem igaz! - néztem rá.
- Menj táncolj vele... - vette a kezébe a sört V.
Nem mondtam semmit csak kimásztam és elindultam táncolni. Azt hittem az lesz tánc, hogy egymással szemben táncolunk... de nem... Ő azonnal a hátamhoz simult. Én nem erre gondoltam tánc alatt!
- Miért Rap Monsterékkel lógsz? - suttogta a fülembe. - Velünk jobban szórakoznál... - tette az államra a kezét és hátra fordította a fejem.
Észre vettem valamit a kezén. A csuklóján egy szám volt. 12... Biztos a körzet szám... Ennyire komolyan veszik?
- V-Vissza megyek... - léptem volna el tőle.
- Meghívlak egy italra. - hajolt még közelebb hozzám.
A szája szinte hozzá ért a fülemhez. Ellépett tőlem és a bár pulthoz ment. Nem igazán láttam mit kér nekem, de gyorsan vissza ért. A kezembe adta és megnéztem.
- Ez mi? - kérdeztem.
- Kóla. - mosolygott. - Amennyire ismerlek tuti nem iszol alkoholt.
Azonnal bele ittam egy hatalmas kortyot. Rá kellett jönnöm, hogy ennek semmi köze a kólához. Igaz, hogy barna meg minden, de keserű és végig égette a torkom. Gyógynövény íze van. Na ne! JagerMeister! Csak néztem az előttem álló MinKire és köhögni kezdtem.
- Gyere menjünk odébb. - fogta meg a kezem és kivezetett a táncparkettről.
Amikor kiértünk onnan alig bírtam megállni a lábamon. Elmosódott a látásom és alig bírtam megállni a lábamon. Forgott velem a világ. A falnak dőltem és a fejemre tettem a kezem.
- Miért? - néztem rá.
- Tudom, hogyha magadnál vagy akkor nem engednél magadhoz elég közel. - lépett közelebb hozzám. - Vagy csak túl sokat ellenkeznél...
Össze roskadt a lábam és elvesztettem az egyensúlyom. Minden sötét lett és semmit se hallottam. Érzetem, hogy össze esek. El sem tudom hinni, hogy bedőltem neki. Parti drog... Kérlek V! Védj meg!

V szemszögéből:

Csak ültem ott JungKookkal és ittam. Rohadék MinKi... Legszívesebben arcon vágnám. Sajnos nem tehetem meg... Lassan vissza értek a többiek. Leültek és MinJungkot kezdték keresni.
- Hát MinJung? - kérdezte Jimin.
- Elment táncolni... - sóhajtottam és fel álltam. - Megkeresem.
Elkezdtem keresni, de sehol nem találtam. Az egész nyamvadt diszkót végig néztem, de sehol sincs. Se ő, se MinKi... A falnak dőltem és még egyszer körbe néztem. Lehet haza ment... Elkezdtem a földet bámulni és megláttam egy poharat a földön. Szinte majdnem tele volt. Oda léptem és lehajoltam érte. Felvettem és megnéztem. Lány ihatta. A pohár szélén rózsaszín rúzs van. Bele szagoltam. Alkohol és... a pohár alján fehér pór volt. Vissza mentem a fiúkhoz és letettem a poharat az asztalra. Csak néztek rám.
- Ohh! Kóla! - nyúlt volna érte J-Hope, de elhúztam.
- Nem... Erős alkohol parti droggal... Az a barom aki oda adta egy lánynak arra nem gondolt, hogy össze kellene keverni. - mutattam az aljára.
- V. - nézett rám Rap Monster. - Ez össze lett keverve. Túl sok benne a drog. - vette el a poharat. - Csak egy banda foglalkozik droggal itt...
Elvettem tőle a poharat és WooJinék asztalához mentem. Úgy vágtam le az asztalra a poharat, hogy majdnem össze tört.
- Hol van MinJung? - kérdeztem. - És hol van az a szemét MinKi?! - ordítottam el magam.
- Honnan kellene tudnunk? - tette szét a kezét WooJin. - Menj vissza és ölj meg még pár embert...
- V gyere, menjünk innen. - fogta meg a vállam Jimin.
- Iszkoljatok csak... - mosolygott gúnyosan MinKi bátya MyungDae.
 Nem mondtam semmit csak kiöntöttem a pohár tartalmát az asztalra. Az egész asztalt eláztatta a drága pia. A fiúk akik az asztalnál ültek villám gyorsan álltak fel az asztaltól, hogy nehogy rájuk folyón.
- Hol van MiNi?! - ordítottam ismét.
- Elment egy körre MinKivel. - mosolygott JungHwa.
JungHwa... UnHyea testvére... Még volt egy testvérük, de ő... Mindegy... Nem mondtam semmit csak a poharat a falnak vágtam. Apró szilánkok száz felé repültek. A hangra leállt a zene és fel kapcsolódott a lámpa.
- TaeHyung! - szólt rám Monster.
- Hova mentek? - kérdeztem.
- Az a mi dolgunk! - lépett közelebb hozzám Yim Soo Hun. - Ha nem akarod, hogy szitává lőjelek húzzatok el! - vett elő egy fegyvert és a mellkasomnak nyomta.
SooHun apja börtönben ül. Lassan három éve. Megölt egy két gyerekes anyukát egy bankrablásban. Őt nem ítélték el, de kapott egy szép priuszt.
- Gyerünk... Lőj le. - néztem rá és a pisztolyra tettem a kezem.
- SooHun... - szólt rá WooJin. - Menjünk fiúk...
SooHun eltette a pisztolyt és leléptek. Ameddig én próbáltam kideríteni, hol van MinJung addig lehet, hogy MinKi... Ökölbe szorult a kezem.
- V... Megkeressük. - mosolygott rám Suga. - A diszkónak vannak szobái. Biztos az egyikben vannak.
Nem mondtam semmit csak futni kezdtem oda ahol a poharat találtam. Csak még ne tartsanak ott! Könyörgöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése