2016. január 3., vasárnap

1. Díj


Nagyon szépen köszönöm a díjat KiKi's-nek! Nem is tudom, hogyan is köszönhetném meg a blog első díját! :D

A díj szabályai:

1. Köszönd meg a díjat!
2. Írj magadról tíz dolgot!
3. Válaszolj tíz kérdésre!
4. Tegyél fel tíz kérdést!
5. Küld tovább tíz embernek!

10 dolog magamról 


  1. Félek éjszaka a hangoktól. Legyen az kutya ugatás, vagy csak a dolgok pattogása. 
  2. Szeretek énekelni és táncolni mikor egyedül vagyok. Annak ellenére is, hogy nincs hangom és pocsékul táncolok. 
  3. Imádom a plüss játékokat! Leginkább a macikat gyűjtök bármekkora méretben. 
  4. Profi szinten készítek tésztás ételeket. Pirított tésztát és még a zacskós leves se okoz nagyobb problémát.
  5. Imádom a kék színt! Ezért is kék a szobám és a hajam...
  6. Általában fekete ruha darabokat hordok. 
  7. Rendkívül jó kedvű vagyok minden helyzetben. 
  8. Van egy macskám és két kutyám. 
  9. Szemüveges vagyok, nem mondom, hogy szeretem viselni, de nélküle nem lennék egész. 
  10. Általában elfelejtem levenni a szemüvegem alvás előtt... 

10 kérdés amire választ adok 


1. Szereted a sajtos tésztát?
Szeretem a sajtos tésztát. 

2. Milyen érzelmeket vált ki belőled egy romantikus film, egy akció film és egy fantázia film?
Nem szoktam filmeket nézni. Ha pedig meg nézek egyet akkor inkább csak elgondolkozok rajtuk.

3. Mik inspirálnak téged az újabb részek megírására?
Általában a videók és a fellépések amikben szerepelnek az adott szereplők. De ha csak sétálok az utcán, vagy villamosozok már akkor is új ötleteket szerzek. 

4. És mennyire befolyásolja ezt a magánéleted, otthoni gondok?
Nem szokták befolyásolni. Talán apukám megszólalásaiból szedek egy egy szereplőnek bár sort.

5. Van olyan, amit változtatnál a blogomon? (Bármilyen apróságra kíváncsi vagyok.)
Talán azt, hogy jobban írjak és részletesebben. Külsőre tökéletesen megvagyok elégedve azzal amit csináltam. Igaz van egy-két dolog ami nem teljes, de ez már csak így van. 

6. Mi alapján döntöd el, hogy miket veszel fel reggel?
Abba bújok bele ami először a kezembe kerül.

7. Hogyan jellemeznéd magad?
Vissza húzódó, félénk, de barátságos. Olyan aki képes megvigasztalni másokat és támasztékot nyújtani. 

8. Voltál már úgy igazán összezavarodva bármitől is?
Volt. Nem tudom igazán mi váltotta ki, de akkor semmit nem értettem. 

9. Szerinted egy valóság show-ban milyen szerepet töltenél be?
Azt aki először kiesik. :"D

10. Mennyire követed a divatod? Ha esetleg nem, neked milyen a saját divatod főbb tulajdonságai?
Követni követem, de próbálok sajátot teremteni - igaz nem megy -. Leginkább az emos vagy gót ruhákat hordok. De általában még a Koreai lány idol csapatok ruháját is próbálom utánozni.


10 kérdésem

1. Könyvet, vagy blogot olvasol szívesebben? 
2. Szoktad az életedben történő dolgokat használni a történetedben? 
3. A szereplők a történetedben az ismerőseid tulajdonságaival vannak felruházva, vagy csak te alkottad meg őket? 
4. Mi az amit szívesen csinálsz szabad idődben? 
5. Az írás mit jelent számodra? Csak egy hobbi vagy komolyan érdekel téged? 
6. Ha tehetnél mit csinálnál legszívesebben? 
7. Milyen állatokat szeretsz? 
8. Mit szólnak a barátaid, családod, ismerőseid ahhoz, hogy blogolsz? 
9. Szoktál sorozatot vagy animét nézni? Ha igen, melyik a kedvenced? 
10. Kedvenc kajád? 

10 jelölt a díjra 

1. Tuba Izabel
2. Emília Mezőffy
3. Alexandra Boros

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése